dijous, 30 d’abril del 2020

3r Trimestre, 2ª setmana, DIJOUS 30 d'Abril de 2020.


Bon dia a totes i tots!
Esper que estigueu bé...ya queda molt poc.
Recordau que demà i dilluns no hi ha escola. Aprofitau per descansar un poc i fer altres coses.
Vos enyor moltíssim.
Una aferrada forta forta.

¡Buenos días a todas y todos!
Espero que estéis bien...ya queda muy poquito.
Recordad que mañana y el lunes no hay escuela. Aprovechad para descansar un poco y hacer otras cosas.
Os echo muchísimo de menos.
Un abrazo fuerte fuerte.


FEINETES PER FER CADA DIA:
1- Calendari i dir la data (completa i curta).
2- Diari a l'agenda escolar.
3-Llegir.


TAREAS PARA HACER CADA DÍA:
1- Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2- Diario en la agenda escolar.
3- Leer.


CATALÀ O CASTELLANO:
Avui vos deix un llibre que podeu descarregar en pdf o llegir online. Posaré dos diferents, un en català i un altre en castellà, perquè pugueu triar sa llengua o llegir els dos.
1-Després de llegir es conte, demanar als nins/es que vos expliquin què passa al conte (tornant a mirar ses il·lustracions).
2-Al quadern: posar sa data, escriure es títol i dibuixar els personatges des conte.
3-Després, escriure frases explicant què és lo que més els ha agradat, descriguent als personatges,...(també ho podeu fer oralment).


Hoy os dejo un libro que podéis descargar en pdf o leer online. Voy a poner dos diferentes, uno en catalán y otro en castellano, para que podáis elegir la lengua o leer los dos.
1-Después de leer el cuento, pedir a los niños/as que os expliquen qué pasa en el cuento (mirando de nuevo las ilustraciones).
2-En el cuaderno: poner la fecha, escribir el título y dibujar los personajes del cuento.
3-Después, escribir frases explicando qué es lo que más les ha gustado, describiendo a los personajes,...(también lo podéis hacer oralmente).





VALORS:

Sa proposta d'avui consisteix en veure un curtmetratge que ens xerra d'uns valors tan importants com són s'AMISTAD i s'EMPATIA cap als altres.
S'idea és que després de veure la història, dediqueu un temps a xerrar en família sobre aquests temes. Podeu fer preguntes tipo:
¿Què passa en aquesta història?
¿Quin és es problema?
¿Com se soluciona?
¿Se sembla a qualque situació de sa nostra vida o de sa vida d'uns altres, o a alguna situació que hàgis vist als dibuixos animats?
¿Tu que faries, què penses, què sents....?
...
Després, si els ve de gust, poden fer un dibuix al quadern posant de títol AMISTAT I EMPATIA.

A Joy Story: Joy and Heron

-------------------------------------------------------------------


La propuesta de hoy consiste en ver un cortometraje que nos hablan de unos valores tan importantes como son la AMISTAD y la EMPATÍA hacia los demás.
La idea es que después de ver la historia, dediquéis un tiempo a hablar en familia sobre estos temas. Podéis hacerles preguntas tipo:
¿Qué pasa en esta historia?
¿Cual es el problema?
¿Cómo se soluciona?
¿Se parece a alguna situación de nuestra vida o de la vida de otros, o algo que hayamos visto en unos dibujos?
¿Tú que harías, qué piensas, qué sientes....?
...
Luego, si les apetece, pueden hacer un dibujo en el cuaderno poniendo de título AMISTAD Y EMPATÍA.

A Joy Story: Joy and Heron



MATEMÀTIQUES:

Recordar què són ses unitats (1-2-3-4-5-6-7-8-9) i ses desenes (quan agrupam de 10 en 10....10-20-30-40-50-60-70-80-90).
Demanar
que diguin ses desenes del 10 al 90 i a s'enrevés.
Després, escriure-les al quadern, acompanyades d'un dibuix an es costat (cada desena pot esser una bosa que posi es número 10).

------------------------

Recordar qué son las unidades (1-2-3-4-5-6-7-8-9) y las decenas (cuando agrupamos de 10 en 10....10-20-30-40-50-60-70-80-90).
Pedirles que digan las decenas del 10 al 90 y al revés.
Después, escribirlas en el cuaderno, acompañadas de un dibujo al lado (cada decena puede ser una bolsa que ponga el número 10).


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada