Bon
dia a tothom!
Estic
preparant feinetes en paper perquè pugueu venir a aplegar-les a
l'escola.
Demà
dijous vos convocaré entre les 10:30 i les 13:30-14:00 per venir a
aplegar-les.
Estaria molt bé que me duguéssiu ses feinetes que teniu fetes al quadern o en paper, així les podria mirar per veure què tal van els nins/es i preparar materials per ajudar-los en lo que més falta els fa.
No vos preocupeu si no heu fet molts de deures. Lo que tengueu fet estarà bé.
Estaria molt bé que me duguéssiu ses feinetes que teniu fetes al quadern o en paper, així les podria mirar per veure què tal van els nins/es i preparar materials per ajudar-los en lo que més falta els fa.
No vos preocupeu si no heu fet molts de deures. Lo que tengueu fet estarà bé.
Les
d'anglès no les dugueu, li heu d'enviar a na Maura.
Jo m'encarregaré d'enquadernar-ho als arxivadors i vos ho retornaré perquè ho tengueu voltros/as.
Una besada.
Jo m'encarregaré d'enquadernar-ho als arxivadors i vos ho retornaré perquè ho tengueu voltros/as.
Una besada.
¡Buenos
días a todos!
Estoy
preparando deberes en papel para que podáis venir a recogerlas al
colegio.
Mañana
jueves os convocaré entre las 10:30 y las 13:30-14:00 para venir a
recogerlas.
Estaría
muy bien que me trajeseis los deberes que tenéis hechos en el
cuaderno o en papel, así los podría mirar para ver qué tal van los
niños y preparar materiales para ayudarles en lo que más falta les
hace.
No
os preocupéis si no habéis hecho muchos deberes. Lo que tengáis
hecho estará bien.
Yo
me encargaré de encuadernarlo en los archivadores y os lo devolveré
para que lo tengáis vosotros/as.
Un
beso.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar.
3-
Llegir.
4-
Fer una pàgina del llibre de català i llegir en veu alta (també
poden copiar algun fragment al quadern). OPCIONAL.
TAREAS
PARA HACER CADA DÍA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Leer.
4-
Hacer una página del libro de catalán y leer en voz alta (también
pueden copiar algún fragmento en el cuaderno). OPCIONAL.
CATALÀ
O CASTELLANO:
Avui
pensarem què és una frase i com podem
construir-la.
1-
Miram ses imatges
d'abaix i contestam tres preguntes en
es quadern:
¿Qui és?
¿Què fa?
¿A on ho fa?
¿Qui és?
¿Què fa?
¿A on ho fa?
2-
Juntam ses respostes
per formar una frase.
Vos deix sa primera feta com a EXEMPLE:
Qui és?..............Una nina.
Què fa?..............Dibuixa.
On ho fa?............En terra. Frase: Una nina dibuixa en terra.
IMPORTANT:
-Copiar ses preguntes amb el signe d'interrogació: ?-Començar ses respostes i ses frases amb sa primera lletra en MAJÚSCULA.
-Posar un punt després de cada resposta i de cada frase.
-Separar ses paraules correctament.
Vos deix sa primera feta com a EXEMPLE:
Qui és?..............Una nina.
Què fa?..............Dibuixa.
On ho fa?............En terra. Frase: Una nina dibuixa en terra.
IMPORTANT:
-Copiar ses preguntes amb el signe d'interrogació: ?-Començar ses respostes i ses frases amb sa primera lletra en MAJÚSCULA.
-Posar un punt després de cada resposta i de cada frase.
-Separar ses paraules correctament.
----------------------------------
Hoy vamos a pensar qué es una frase y cómo
podemos construirla.
1- Miramos las imágenes de abajo y
contestamos a tres preguntas en el cuaderno:
¿Quién es?
¿Qué hace?
¿Donde lo hace?
2- Juntamos las respuestas para formar
una frase.
Os dejo la primera hecha como EJEMPLO:
¿Quién es?..............Una niña.
¿Qué hace?..............Dibuja.
¿Donde lo hace?............En el suelo.
Frase: Una niña dibuja en el suelo.
IMPORTANTE:
-Copiar las preguntas con los signos de
interrogación: ¿ ?
-Empezar las respuestas y las frases con la
primera letra en MAYÚSCULA.
-Poner un punto después de cada
respuesta y de cada frase.
-Separar las palabras correctamente.
MATEMÀTIQUES:
Aquest
trimestre farem tres
activitats setmanals
(dilluns, dimecres i divendres) per treballar sa resolució de
problemes (matemàtiques per pensar).
***Si
dilluns no ho vàreu fer, anau a l'entrada del blog de dilluns dia 27 d'Abril de 2020.
Primer, obrir el quadern a la pàgina de dilluns i preparam llapis, goma i colors.
Segon, mirar es vídeo de s'enllaç. Ho heu d'aturar per deixar temps per pensar i comparar amb allò que han dibuixat.
Tercer, acabar de veure el video i pensar en la variació que ens proposa per avui.
acTRIvitat 2 - 1r - Una pila de fusta (2)
TRANSCRIPCIÓ
DEL VIDEO:
Heu
trobat en quina orde calia treure ses fustes?
Com? Qualcú ha dit que ha trobat més d'una opció? Efectivament.
Hi havia tres maneres de llevar ses fustes.
Si encara no les teniu, aturau es vídeo i pensau-ho.
Aquestes són ses tres maneres diferents que teníem...aturau es vídeo i compareu.
Molt bé, ara ja podem continuar passejant...Seguim.
Com? Qualcú ha dit que ha trobat més d'una opció? Efectivament.
Hi havia tres maneres de llevar ses fustes.
Si encara no les teniu, aturau es vídeo i pensau-ho.
Aquestes són ses tres maneres diferents que teníem...aturau es vídeo i compareu.
Molt bé, ara ja podem continuar passejant...Seguim.
Ai,
aquí hi ha més fustes, quina gent més desordenada, però n'Obos
ens proposa aprofitar-les amb un repte diferent: En
quin ordre creieu que les han col·locat?
Per exemple, sa primera no pot esser sa del cercle vermell, perquè té moltes davall.
Pensau-ho i anotar-ho, que ho comentarem en es pròxim vídeo.
Fins aviat.
Per exemple, sa primera no pot esser sa del cercle vermell, perquè té moltes davall.
Pensau-ho i anotar-ho, que ho comentarem en es pròxim vídeo.
Fins aviat.
---------------------------------------------------------------------------------------
Este trimestre haremos tres
actividades semanales (lunes, miércoles y viernes) para trabajar
la resolución de problemas (matemáticas para pensar).
***Si el lunes no lo hicisteis,
podéis ir a la entrada del blog del dilluns
dia 27 d'Abril de 2020.
Primero, abrir el cuaderno en
la página del lunes i preparar papel (cuaderno), lápiz, goma y
colores.
Segundo, mirar el vídeo del
enlace. Lo tenéis que pausar para dejar más tiempo para pensar y
comparar con lo que han dibujado.
Tercero, acabar de ver el
video y pensar en la variación que nos propone para hoy.
acTRIvitat
2 - 1r - Una pila de fusta (2)
TRADUCCIÓN
DEL VÍDEO:
¿Habéis
encontrado en qué orden hacía falta sacar las maderas?
¿Cómo?
¿Alguien ha dicho que ha encontrado más de una opción?
Efectivamente.
Había
tres maneras de quitar las maderas.
Si
aún no las tenéis, parad el vídeo y pensadlo.
Éstas
son las tres maneras diferentes que teníamos...parad el vídeo y
comparemos.
Muy
bien, ahora ya podemos continuar paseando...Seguimos.
Ai,
aquí hay más maderas, qué gente más desordenada. Pero Obos nos
propone aprovecharlas con un reto diferente: ¿En qué orden
creéis que las han colocado?
Por
ejemplo, la primera no puede ser la del círculo rojo, porque tiene
muchas debajo.
Pensadlo
y anotarlo, que lo comentaremos en el próximo vídeo.
Hasta
pronto.
ANGLÈS:
(maurauib.blogspot.com)
***Na
Maura m'ha demanat que vos recordi que els que pugueu li envieu una
foto dels deures d'anglès d'aquestes setmanes. El seu e-mail
és:mcastillocursach@gmail.com.
Si
no sabeu quines feinetes són, les podeu consultar a aquest bloc o al
seu: maurauib.blogspot.com
(també
està a la web de l'escola).
----------------------------------------------------------------------------------
***Maura
me ha pedido que os recuerde que los que podáis le enviéis una foto
de los deberes de inglés de estas semanas. Su e-mail es:
mcastillocursach@gmail.com.
Si
no sabéis qué tareas son, las podéis consultar en este blog o en
el suyo: maurauib.blogspot.com
(también
está en la web de la escuela).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada