Bon
dia a tothom!
Aquesta
setmana celebram Sant
Jordi (es
dijous, 23 d'Abril). Així que durant sa setmana vos aniré proposant
diferents activitats relacionades amb es dia
des llibre.
Aquí
vos deix sa proposta d'activitats per avui.
¡Buenos
días a todos!
Esta
semana celebramos Sant Jordi (el jueves, 23 de Abril). Así
que a lo largo de la semana os iré proponiendo diferentes
actividades relacionadas con el día del libro.
Aquí
os dejo la propuesta de actividades para hoy.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar.
3-
Llegir.
4-
Fer una pàgina del llibre de català i llegir en veu alta (també
poden copiar algun fragment al quadern). OPCIONAL.
TAREAS
PARA HACER CADA DÍA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Leer.
4-
Hacer una página del libro de catalán y leer en voz alta (también
pueden copiar algún fragmento en el cuaderno). OPCIONAL.
CASTELLANO:
Como
sé que os gustan mucho las adivinanzas, os dejo algunas para que las
penséis (hoy son sobre el cuerpo humano).
Si sopla el aire, a la cara viene. Quien es calvo, no lo tiene. |
Parecen persiana, que suben y bajan. ¿Qué son? |
Al final de los brazos, están las manos. Al final de las manos, nosotras estamos. |
No hay ningún día del año
en que pueda descansar. Siempre en tu pecho cantando ando, con mi rítmico tic-tac. |
Una señorita muy señoreada, que siempre va en coche, y siempre está mojada. |
Adivina, adivinanza, ¿qué esconde el rey en la panza? |
En el cuaderno,
escribir la fecha, las soluciones de las adivinanzas y un pequeño
dibujo al lado (el jueves las corregiremos). Después podéis
intentar inventar una sobre el cuerpo humano o cualquier otra cosa
que os apetezca.
PLÁSTICA:
Amb
un fol, fer
un mini-llibre
com vos expliquen en es video de s'enllaç d'abaix.
A sa portada, escriure: ¿Què és?
De dins, escriure sa vostra endevinalla inventada (o una de ses que vos he posat).
A sa contraportada (sa part de darrere), escriure sa solució.
Quan hàgueu acabat, podeu decorar es vostre mini-llibret. I els que vulgueu, podeu enviar-me una foto al Whatsapp.
A sa portada, escriure: ¿Què és?
De dins, escriure sa vostra endevinalla inventada (o una de ses que vos he posat).
A sa contraportada (sa part de darrere), escriure sa solució.
Quan hàgueu acabat, podeu decorar es vostre mini-llibret. I els que vulgueu, podeu enviar-me una foto al Whatsapp.
Manualitats: llibrets de Sant Jordi - ConfinaTEB actiu
---------------------------------------------------------------------------------
Con un folio,
hacer un mini-libro
como os explican en el video del enlace de abajo.
En
la portada, escribir:
¿Qué es?
Dentro,
escribir vuestra adivinanza inventada (o una de las que os he
puesto).
En
la contraportada (la
parte de atrás), escribir la solución.
Cuando
hayáis acabado, podéis decorar
vuestro mini-libro. Y los que queráis, podéis mandarme una foto al
Whatsapp.
Manualitats: llibrets de Sant Jordi - ConfinaTEB actiu
MEDI:
1-Al
quadern,
posar sa data i es títol: Experiment
de ses llavors.
2-Després, dibuixar com varen créixer ses plantetes, ses que vàreu posar a sa caixa a les fosques i ses altres.
3-Pensar, amb ajuda de ses famílies, respostes per ses següents preguntes:
¿Quina diferència hi havia entre unes llavors i ses altres?
¿Quines varen créixer més? ¿Perquè?
¿Què necessiten ses plantes per créixer?
4- Escriure en es quadern, davall es dibuixos, ses conclusions.
2-Després, dibuixar com varen créixer ses plantetes, ses que vàreu posar a sa caixa a les fosques i ses altres.
3-Pensar, amb ajuda de ses famílies, respostes per ses següents preguntes:
¿Quina diferència hi havia entre unes llavors i ses altres?
¿Quines varen créixer més? ¿Perquè?
¿Què necessiten ses plantes per créixer?
4- Escriure en es quadern, davall es dibuixos, ses conclusions.
---------------------------------------------------------------------------------
1-En
el quaderno, poner la fecha y de título: Experimento de las
semillas.
2-Después,
dibujar cómo crecieron las plantitas, las que pusisteis en la
caja a oscuras y las otras.
3-Pensar,
con ayuda de las familias, respuestas para las siguientes preguntas:
¿Qué diferencia había entre unas semillas y las otras?
¿Cuales crecieron más? ¿Porqué?
¿Qué necesitan las plantas para crecer?
4-
Escribir en el cuaderno, debajo de los dibujos, las
conclusiones.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada