dimecres, 1 d’abril del 2020

DIA 17


DIMECRES, 1 D'ABRIL DE 2020.
Hola a tots i totes! Ja ha començat Abril. A l'escola, cada dematí anam al calendari que tenim penjat i feim una creu al dia anterior (que ja ha passat) i encerclam el dia d'avui. Si teniu un calendari a casa, ho podeu fer damunt aquest calendari, però si no disposau d'un, els nins/es , a un fol poden fer un amb el mes d'Abril i començar a fer aquesta dinàmica cada dematí. Després, demaneu que diguin la data completa (Dimecres, 1 d'Abril del 2020) i com seria la data curta (1-4-2020).

¡Hola a todos y todas! Ya ha empezado Abril. En el colegio, cada mañana vamos al calendario que tenemos colgado y hacemos un cruz en el día anterior (que ya ha pasado) y rodeamos con un círculo el día de hoy. Si tenéis un calendario en casa, lo podéis hacer sobre ese calendario, pero si no disponéis de uno, los niños/as, en un folio pueden hacer uno del mes de Abril y empezar a hacer esta dinámica cada mañana. Después,les pedimos que digan la fecha completa (Dimecres, 1 d'Abril del 2020) y cómo sería la fecha corta (1-4-2020).

FEINETES PER FER CADA DIA:
1- Calendari i dir la data (completa i curta).
2- Diari a l'agenda escolar.
3- Registre de l'experiment de les llavors.
4- Llegir.

FEINETES PER FER CADA DIA:
1- Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2- Diario en la agenda escolar.
3- Registro del experimento de las semillas.
4- Leer.


CATALÀ:

Al quadern, escriure la data d'avui i inventar un super-heroi o una super-heroina. Possar-li un nom i escriurer-lo com a títol. Fer un dibuix del nostre personatge i escriure damunt ell o ella (Com es diu, com és, que pot fer amb els seus súper-poders, quin és el seu menjar favorit, quines són les seves aficions,...).

En el cuaderno, escribir la fecha de hoy y inventar un super-héroe o una super-heroina. Ponerle un nombre i escribirlo como título. Hacer un dibujo de nuestro personaje y escribir sobre él o ella (Cómo se llama, cómo es, qué puede hacer con sus super-poderes, cual és su comida favorita, cuales son sus aficiones,...).


ANGLÈS: (maurauib.blogspot.com)

Na Maura, al seu blog ha deixat feinetes per fer al llarg de tota la setmana i treballar el tema de la Pasqua. Si voleu fer més avui mateix, podeu anar al blog. Sino, jo les aniré posant aquí dia a dia.

Maura, en su blog ha dejado tareas para hacer a lo largo de la semana y trabajar el tema de la Pascua. Si queréis hacer más hoy mismo, podéis ir a su blog. Sino, yo las iré poniendo aquí día a día.



Una volta repassat aquest vocabulari s’ha de fer la següent activitat:
Una vez repasado este vocabulario, hacer la siguiente actividad:
    1- Al quadern, fer un Easter picture dictionary (diccionari d'imatges) com el que es mostra a la imatge de més avall. És a dir els nins i nines a la llibreta hauran de posar la data, un títol i fer un dibuix per a cada paraula, així com també escriure cadascuna de les paraules que apareixen. S’han de pintar els dibuixos.

    1- En el cuaderno, hacer un Easter picture dictionary (diccionari d'imatges) com el que es mostra a la imatge de més avall. És a dir els nins i nines a la llibreta hauran de posar la data, un títol i fer un dibuix per a cada paraula, així com també escriure cadascuna de les paraules que apareixen. S’han de pintar els dibuixos.


MATEMÀTIQUES:

Tenint en compte el nivell d'aprenentatge al qual es troben els nostres nins/es, seguir amb les activitats interactives a l'enllaç. Podeu fer totes les activitats d'aquest apartat.


PRIMARIA (1º) → Números y contar.

Teniendo en cuenta el nivel de aprendizaje en el que se encuentran nuestros niños/as, seguir con las actividades interactivas del enlace. Podéis hacer todas las actividades de este apartado.

PRIMARIA (1º) → Números y contar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada