DIMECRES,
1 D'ABRIL DE 2020.
Hola
a tots i totes! Ja ha començat Abril. A l'escola, cada dematí anam
al calendari que tenim penjat i feim una creu al dia anterior (que ja
ha passat) i encerclam el dia d'avui. Si teniu un calendari a casa,
ho podeu fer damunt aquest calendari, però si no disposau d'un, els
nins/es , a un fol poden fer un amb el mes d'Abril i començar a fer
aquesta dinàmica cada dematí. Després, demaneu que diguin la data
completa (Dimecres, 1 d'Abril del 2020) i com seria la data curta
(1-4-2020).
¡Hola
a todos y todas! Ya ha empezado Abril. En el colegio, cada mañana
vamos al calendario que tenemos colgado y hacemos un cruz en el día
anterior (que ya ha pasado) y rodeamos con un círculo el día de
hoy. Si tenéis un calendario en casa, lo podéis hacer sobre ese
calendario, pero si no disponéis de uno, los niños/as, en un folio
pueden hacer uno del mes de Abril y empezar a hacer esta dinámica
cada mañana. Después,les pedimos que digan la fecha completa
(Dimecres, 1 d'Abril del 2020) y cómo sería la fecha corta
(1-4-2020).
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar.
3-
Registre de l'experiment de les llavors.
4-
Llegir.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Registro del experimento de las semillas.
4-
Leer.
CATALÀ:
Al
quadern, escriure la data d'avui i inventar un super-heroi
o una super-heroina. Possar-li un nom i escriurer-lo com a
títol. Fer un dibuix del nostre personatge i escriure damunt ell o
ella (Com es diu, com és, que pot fer amb els seus súper-poders,
quin és el seu menjar favorit, quines són les seves aficions,...).
En
el cuaderno, escribir la fecha de hoy y inventar un super-héroe
o una super-heroina. Ponerle un nombre i escribirlo como
título. Hacer un dibujo de nuestro personaje y escribir sobre él o
ella (Cómo se llama, cómo es,
qué puede hacer con sus super-poderes, cual és su comida favorita,
cuales son sus aficiones,...).
ANGLÈS:
(maurauib.blogspot.com)
Na
Maura, al seu blog ha deixat feinetes per fer al llarg de tota la
setmana i treballar el tema de la Pasqua. Si voleu fer més avui
mateix, podeu anar al blog. Sino, jo les aniré posant aquí dia a
dia.
Maura,
en su blog ha dejado tareas para hacer a lo largo de la semana y
trabajar el tema de la Pascua. Si queréis hacer más hoy mismo,
podéis ir a su blog. Sino, yo las iré poniendo aquí día a día.
Una
volta repassat aquest vocabulari s’ha de fer la següent activitat:
Una
vez repasado este vocabulario, hacer la siguiente actividad:
1-
Al quadern, fer un Easter
picture dictionary (diccionari
d'imatges) com el que es mostra a la imatge de més avall. És a dir
els nins i nines a la llibreta hauran de posar la data, un títol i
fer un dibuix per a cada paraula, així com també escriure
cadascuna de les paraules que apareixen. S’han de pintar els
dibuixos.
1-
En el cuaderno, hacer un Easter
picture dictionary (diccionari
d'imatges) com el que es mostra a la imatge de més avall. És a dir
els nins i nines a la llibreta hauran de posar la data, un títol i
fer un dibuix per a cada paraula, així com també escriure
cadascuna de les paraules que apareixen. S’han de pintar els
dibuixos.
MATEMÀTIQUES:
Tenint
en compte el nivell d'aprenentatge al qual es troben els nostres
nins/es, seguir amb les activitats interactives a l'enllaç. Podeu
fer totes les activitats d'aquest apartat.
PRIMARIA
(1º) → Números y contar.
Teniendo
en cuenta el nivel de aprendizaje en el que se encuentran nuestros
niños/as, seguir con las actividades interactivas del enlace. Podéis
hacer todas las actividades de este apartado.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada