dilluns, 6 d’abril del 2020

DIA 22



DILLUNS, 6 D'ABRIL DE 2020.
Bon dia a totes i tots!
Aqui teniu les feinetes per avui.
Per qualsevol cosa, podeu contactar amb jo.
Ja queda menys, ànims!


¡Buenos días a todas y todos!
Aquí tenéis las tareas para hoy.
Para cualquier cosa, podéis contactar conmigo.
Ya queda menos, ¡ánimos!


FEINETES PER FER CADA DIA:
1- Calendari i dir la data (completa i curta).
2- Diari a l'agenda escolar.
3- Registre i cura de l'experiment de les llavors.
4- Llegir.
5- Fer una o dues pàgines del llibre de català i llegir en veu alta (també poden copiar algun fragment al quadern). OPCIONAL.

TAREAS PARA HACER CADA DÍA:
1- Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2- Diario en la agenda escolar.
3- Registro y cuidado del experimento de las semillas.
4- Leer.
5- Hacer una o dos páginas del libro de catalán y leer en voz alta (también pueden copiar algún fragmento en el cuaderno). OPCIONAL.


CATALÀ:

A l'enllaç http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra trobareu diferents activitats per treballar la lectura i l'escriptura en lletra minúscula, a més de cançons. Avui treballarem la 'n' i la 't'.
Heu d'anar a l'enllaç d'adalt, i quan vegeu la imatge d'un tauló marró amb les lletres, pitjau la lletra 'n'. Feis les activitats i quan acabeu, triau algunes paraules que comencen amb la lletra 'n' i escriviu-les al quadern.
Després, tornau a l'enllaç i feis el mateix amb la lletra 't'.

En el enlace http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra encontraréis diferentes actividades para trabajar la lectura y la escritura en letra minúscula, además de canciones. Hoy trabajaremos la 'n' y la 't'. Son actividades muy intiutivas y sencillas, así que los niños/as podrán hacerlas solos aunque la familia no conozca la lengua catalana.
Tenéis que ir al enlace de arriba y cuando veáis la imagen de un tablón marrón con la letras, apretad la letra 'n'. Haced las actividades y cuando acabéis, tenéis que elegir algunas palabras que empiezan con la letra 'n' y escribirlas en el cuaderno.
Después, tenéis que volver al enlace y hacer lo mismo con la letra 't'.



MATEMÀTIQUES:

Recordar que quan restam, llevam. Possar exemples tipo: Si tens 10 galletes i te menges una, quantes te queden?
Practicar càlcul mental, demanant als nins/es (oralment) números de l'1 al 19 - 1
Si ho dominen i volen seguir, ampliar fins al 99.
Però si els costa molt, escriure al quadern els nombres fins al 100, dibuixant una graella i posant 10 a cada línia. Després, demanar que assenyalin el nombre i que diguin quin és el nombre anterior....(si ja la vàreu fer divendres, podeu utilitzar la mateixa).

Recordar que cuando restamos, quitamos. Poner ejemplos tipo: Si tienes 10 galletas y te comes una, ¿cuántas galletas te quedan?
Practicar cálculo mental, preguntando a los niños/as (oralmente), números del 1 al 19 - 1.
Si lo dominan, ampliar hasta el 99.
Pero si les cuesta mucho, escribir en el cuaderno los números hasta el 100, dibujando una tabla y poniendo 10 en cada línia.Después, pedir que señalen el número y que digan cual es el número anterior.... (Si ya la hicisteis el viernes, podéis usar la misma).

També podeu fer feina amb l'enllaç:

También podéis trabajar en el enlace:




MÚSICA:

Practicar la dansa-joc de la setmana passada.

Practicar la danza de la semana passada.

Alpha Four ~Body Percussion Piece:

https://www.youtube.com/watch?v=Mnt6O8N6eDg&feature=youtu.be




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada