Bon
dia a tothom!
Com
va anar ahir? Vàreu sortir a passejar? Ho podeu escriure a l'agenda.
Vos
deix la proposta de feinetes per avui.
¡Buenos
días a todos!
¿Qué
tal os fue ayer? ¿Salisteis a pasear? Lo podéis escribir en la
agenda.
Os
dejo la propuesta de deberes para hoy.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar (cap de setmana).
3-
Llegir.
4-
Fer una pàgina del llibre de català i llegir en veu alta (també
poden copiar algun fragment al quadern). OPCIONAL.
TAREAS
PARA HACER CADA DÍA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Leer.
4-
Hacer una página del libro de catalán y leer en voz alta (también
pueden copiar algún fragmento en el cuaderno). OPCIONAL.
CATALÀ
o CASTELLÀ:
En
el quadern, feim l'activitat que feiem a l'escola de “EL MEU CAP DE
SETMANA”.
1-Posar
sa data d'avui i es títol (El meu cap de setmana).
2-
Fer un dibuix d'alguna cosa que vàreu fer aquest cap de setmana.
3- Escriure què passa en es dibuix, què vàreu fer, si vos va agradar, com vos vàreu sentir,..
3- Escriure què passa en es dibuix, què vàreu fer, si vos va agradar, com vos vàreu sentir,..
----------------------------------------------
En
el cuaderno, hacemos la actividad que hacíamos en la escuela de “MI
FIN DE SEMANA”.
1-
Poner la fecha de hoy y el título (Mi fin de semana).
2-
Hacer un dibujo de algo que hicisteis este fin de semana.
3-
Escribir qué pasa en el dibujo, qué hicisteis, si os gustó, cómo
os sentisteis,...
CATALÀ:
A
l'enllaç
http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra
trobareu diferents activitats per treballar la lectura i
l'escriptura en lletra minúscula, a més de cançons. Avui
treballarem la 'r'.
Heu
d'anar a l'enllaç
d'adalt, i quan vegeu la
imatge d'un tauló marró
amb les lletres, pitjau
la lletra 'r'.
Feis
les activitats i quan
acabeu, triau i escriviu
al quadern algunes
paraules que comencen amb la lletra 'r', altres que la tenen enmig
tota sola (cara) i altres que la tenen doble (carro).
***Si
no va bé l'enllaç, simplement
heu d'anar a
http://app.ansaperansa.cat
i pitjar al tauló amb lletres que diu 'avui' (a la dreta).
En el enlace
http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra
encontraréis diferentes
actividades para trabajar la lectura y la escritura
en letra minúscula, además de canciones. Hoy
trabajaremos la 'r'. Son
actividades muy intiutivas y sencillas, así que los niños/as podrán
hacerlas solos aunque la familia no conozca la lengua catalana.
Tenéis
que ir al enlace
de arriba
y cuando veáis la imagen de un tablón
marrón con la letras, apretad
la letra
'r'.
Cuando
acabéis,
teneis que elegir y escribir en el cuaderno,
algunas palabras que empiezan con la letra 'r'
y otras que la tienen enmedio sola (cara) y otras que la tienen doble
(carro).
***Si
no va bien el enlac,
simplemente tenéis que ir a
http://app.ansaperansa.cat
y apretar en el tablón con letras que dice 'avui' (a la derecha).
MATEMÀTIQUES:
Aquest
trimestre farem tres
activitats setmanals
(dilluns, dimecres i divendres) per treballar sa resolució de
problemes (matemàtiques per pensar).
Primer, hem de preparar paper (quadern), llapis, goma i colors.
Segon, miram es vídeo de s'enllaç.
Tercer, deixam pensar an es nins/as. Lo millor és que dibuixin es problema a un paper, o en aquest cas, que retallin tires de cartró copiant les peces del video. Tornam mirar el video les vegades que faci falta.
Dimecres, veurem les solucions (hi ha més d'una) i vos proposaré una altra activitat.
Primer, hem de preparar paper (quadern), llapis, goma i colors.
Segon, miram es vídeo de s'enllaç.
Tercer, deixam pensar an es nins/as. Lo millor és que dibuixin es problema a un paper, o en aquest cas, que retallin tires de cartró copiant les peces del video. Tornam mirar el video les vegades que faci falta.
Dimecres, veurem les solucions (hi ha més d'una) i vos proposaré una altra activitat.
acTRIvitat 2 - 1r - Una pila de fusta (1)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=31&v=zXwo4MrgfmU&feature=emb_logo
TRANSCRIPCIÓ DEL VÍDEO:
Hola
nins i nines.
Mirau
el que ens hem trobat: un munt de fustes apilades que no ens deixen
passar.Ens
agradaria treure-les,
però pesen molt!
Les haurem de treure en ordre...¿Sabríeu dir en quin ordre les hem de treure?
Per exemple, segur que no podem començar per la del quadrat rosa, perquè en té moltes a damunt.
Pensau i anotau-ho, que ho comentarem en el pròxim vídeo.
Les haurem de treure en ordre...¿Sabríeu dir en quin ordre les hem de treure?
Per exemple, segur que no podem començar per la del quadrat rosa, perquè en té moltes a damunt.
Pensau i anotau-ho, que ho comentarem en el pròxim vídeo.
-----------------------------------------
Este trimestre haremos tres
actividades semanales (lunes, miércoles y viernes) para trabajar
la resolución de problemas (matemáticas para pensar).
Primero, debemos preparar
papel (cuaderno), lápiz, goma y colores.
Segundo, miramos el vídeo
del enlace.
Tercero, dejamos pensar a los
niños/as. Lo mejor es que dibujen
el
problema en un papel, o en este caso, que recorten tiras de cartón
copiando las piezas de vídeo. Volvemos a
ver el video las veces que haga falta.
El miércoles, veremos las
soluciones (hay más de una) y os propondré otra actividad.
acTRIvitat 2 - 1r - Una pila de fusta (1)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=31&v=zXwo4MrgfmU&feature=emb_logo
TRADUCCIÓN DEL VÍDEO:
Hola niños y niñas.
Mirad lo que nos hemos encontrado: un
montón de maderas apiladas que no nos dejan pasar.
Nos gustaría sacarlas, pero
pesan mucho!
Las tendremos que sacar en
orden...¿Sabríais decir en qué orden las tenemos que sacar?
Por ejemplo, seguro que no podemos
empezar con la del cuadrado rosa, porque tiene muchas encima.
Pensad i anotadlo, que lo comentaremos
en el próximo vídeo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada