Bon
dia a totes i tots!
Aquí
vos deix ses feinetes per avui.
Poc
a poc...pensau que teniu tot el cap de setmana per fer-ho.
Una
aferrada ben forta.
¡Buenos
días a todas y todos!
Aquí
os dejo las tareas para hoy.
Poco
a poco...pensad que tenéis todo el fin de semana para hacerlas.
Un
abrazo bien fuerte.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar.
3-Llegir.
TAREAS
PARA HACER CADA DÍA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Leer.
CATALÀ:
A
l'enllaç
http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra
trobareu diferents activitats per treballar la lectura i
l'escriptura en lletra minúscula, a més de cançons. Avui
treballarem la 'c' i la 'q'.
Heu d'anar a l'enllaç d'adalt, i quan vegeu la imatge d'un
tauló marró amb les lletres, pitjau la lletra 'c'.
Feis les activitats i quan
acabeu, triau algunes paraules que comencen amb la lletra 'c'
i escriviu-les al quadern.
Després, tornau a l'enllaç i feis el
mateix amb la lletra 'q'.
***Si
no va bé l'enllaç, simplement
heu d'anar a
http://app.ansaperansa.cat
i pitjar al tauló amb lletres que diu 'avui' (a la dreta).
En el enlace
http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra
encontraréis diferentes
actividades para trabajar la lectura y la escritura
en letra minúscula, además de canciones. Hoy
trabajaremos la 'c' y la 'q'. Son
actividades muy intuitivas y sencillas, así que los niños/as podrán
hacerlas solos aunque la familia no conozca la lengua catalana.
Tenéis
que ir al enlace
de arriba
y cuando veáis la imagen de un tablón
marrón con la letras, apretad
la letra
'c'.
Haced las actividades y cuando acabéis,
tenéis que elegir algunas palabras que empiezan con la letra
'c' y escribirlas en el
cuaderno.
Después,
tenéis que volver al enlace y hacer lo mismo con la letra
'q'.
***Si
no va bien el enlace,
simplemente tenéis que ir a
http://app.ansaperansa.cat
y apretar en el tablón con letras que dice 'avui' (a la derecha).
VALORS:
Sa
proposta d'avui consisteix en veure dos curtmetratges que ens
xerren d'uns valors tan importants com són sa DIVERSITAT i
es RESPECTE cap als altres.
S'idea és que després de veure cadascun, dediqueu un temps a xerrar en família sobre aquests temes. Podeu fer preguntes tipo:
¿Què passa en aquesta història?
¿Quin és es problema?
¿Com se soluciona?
¿Se sembla a qualque situació de sa nostra vida o de sa vida d'uns altres, o a alguna situació que hàgis vist als dibuixos animats?
¿Tu que faries, què penses, què sents....?
...
Després, si els ve de gust, poden fer un dibuix al quadern posant de títol SA DIVERSITAT i/o ES RESPECTE cap als altres.
S'idea és que després de veure cadascun, dediqueu un temps a xerrar en família sobre aquests temes. Podeu fer preguntes tipo:
¿Què passa en aquesta història?
¿Quin és es problema?
¿Com se soluciona?
¿Se sembla a qualque situació de sa nostra vida o de sa vida d'uns altres, o a alguna situació que hàgis vist als dibuixos animats?
¿Tu que faries, què penses, què sents....?
...
Després, si els ve de gust, poden fer un dibuix al quadern posant de títol SA DIVERSITAT i/o ES RESPECTE cap als altres.
POR 4 ESQUINITAS DE NADA (La Diversidad, todos podemos enriquecernos con la diferencia): https://www.youtube.com/watch?v=DBjka_zQBdQ&feature=emb_logo
EL PUENTE ( La importancia de respetar a los demás y de cooperar/ayudarnos):
“Bridge" by Ting Chian Tey | Disney Favorite: https://www.youtube.com/watch?v=_X_AfRk9F9w
---------------------------------------------------------------
La
propuesta de hoy consiste en ver dos cortometrajes que nos
hablan de unos valores tan importantes como son la
DIVERSIDAD y el RESPETO hacia los demás.
La
idea es que después de ver cada uno, dediquéis un tiempo a hablar
en familia sobre estos temas. Podéis hacerles preguntas tipo:
¿Qué
pasa en esta historia?
¿Cual
es el problema?
¿Cómo
se soluciona?
¿Se
parece a alguna situación de nuestra vida o de la vida de otros, o
algo que hayamos visto en unos dibujos?
¿Tú
que harías, qué piensas, qué sientes....?
...
Luego,
si les apetece, pueden hacer un dibujo en el cuaderno poniendo
de título LA DIVERSIDAD y/o EL RESPETO A LOS DEMÁS.
POR 4 ESQUINITAS DE NADA (La Diversidad, todos podemos enriquecernos con la diferencia): https://www.youtube.com/watch?v=DBjka_zQBdQ&feature=emb_logo
EL PUENTE ( La importancia de respetar a los demás y de cooperar/ayudarnos):
“Bridge" by Ting Chian Tey | Disney Favorite: https://www.youtube.com/watch?v=_X_AfRk9F9w
MATEMÀTIQUES:
Aquest
trimestre farem tres
activitats setmanals
(dilluns, dimecres i divendres) per treballar sa resolució de
problemes (matemàtiques per pensar).
***L'activitat
d'avui, va molt més ellà. Si trobau que és un poc massa difícil,
o els nins i nines no tenen massa ganes de seguir pensant, podeu fer
una altra activitat que vos deix com a alternativa (o fins i tot fer
les dues, només si tenen ganes).
PRIMERA
OPCIÓ:
acTRIvitat 1 - 1r - El davantal de la tieta Hipa 3:
SEGONA OPCIÓ (dibuixau allò que ens demana):
1.
M’he menjat 3 peres i el meu germà n’ha menjat 2. Quantes peres
hem menjat entre tots dos?
Resposta:
Hem menjat …... peres.
2.
Tenia 6 cans i un es va escapar. Quants de cans hem queden?
Resposta:
..............................................
3.
Tenia 3 euros i la meva àvia me’n va donar 7més . Quants en tinc
ara?
Resposta:
.................................................
-------------------------------------------------------------------
Este trimestre haremos tres
actividades semanales (lunes, miércoles y viernes) para trabajar
la resolución de problemas (matemáticas para pensar).
***La actividad de hoy, va mucho más
allá. Si pensáis que es demasiado difícil, o los niños y niñas
no tienen muchas ganas de seguir pensando, podéis hacer otra
actividad que os dejo como alternativa (o incluso hacer las dos, solo
si les apetece).
PRIMERA
OPCIÓN:
acTRIvitat 1 - 1r - El davantal de la tieta Hipa 3:
SEGUNDA OPCIÓN(dibujad los que nos pide):
1.
Me he comido 3 peras y mi hermano se ha comido 2. ¿Cuantas peras nos
hemos comido entre los dos?
Respuesta:
Nos hemos comido …... peras.
2.
Tenia 6 perros y 1 se me escapó. ¿Cuantos perros me quedan?
Respuesta:
.....................................................
3.
Tenia 3 euros y mi abuela me dio 7 más. ¿Cuantos tengo ahora?
Respuesta:
.........................................................
ANGLÈS:
(maurauib.blogspot.com)
Aquesta
setmana revisam NUMBERS (nombres) i FOOD (menjar), per això vos deix
uns enllaços perquè es nins/as puguin escoltar i veure es
vocabulari que hem d'utilitzar:
-
Numbers: https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA
Un pic hagin vist es vídeos, han de fer ses pàgines 8, 9 i 10 des llibre d'anglès.
----------------------------------------------------------------
Esta
semana revisamos NUMBERS (números) y FOOD (comida), por eso os dejo
unos enlaces para que los niños/as puedan escuchar y ver el
vocabulario que tenemos que utilizar:
-
Numbers: https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA
Una
vez hayan visto los vídeos, tienen que hacer las páginas 8, 9 y 10
del libro de inglés.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada