DIVENDRES,
3 D'ABRIL DE 2020.
Bon
dia a totes i tots!
Esper
que estigueu molt bé, tranquils i contents a casa.
Una
aferrada forta forta.
¡Buenos
días a todas y todos!
Espero
que estéis muy bien, tranquilos y contentos en casa.
Un
abrazo fuerte fuerte.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar.
3-
Registre i cura de l'experiment de les llavors.
4-
Llegir.
5-
Fer una o dues pàgines del llibre de català i llegir en veu alta
(també poden copiar algun fragment al quadern).
TAREAS PARA HACER CADA DIA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Registro y cuidado del experimento de las semillas.
4-
Leer.
5-
Hacer una o dos páginas del libro de catalán y leer en voz alta
(también pueden copiar algún fragmento en el cuaderno).
CATALÀ:
A
l'enllaç
http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra
trobareu diferents activitats per treballar la lectura i
l'escriptura en lletra minúscula, a més de cançons. Avui
treballarem la 'p' i la 's'.
Heu d'anar a l'enllaç d'adalt,
i quan vegeu la imatge d'un tauló marró amb les lletres, pitjau
la lletra 'p'. Feis
les activitats i quan acabeu, triau algunes paraules que
comencen amb la lletra 'p' i escriviu-les al quadern.
Després, tornau a l'enllaç i feis el
mateix amb la lletra 's'.
***Si els nins/es
estàn cansats, millor fer només la lletra 'p' i deixar la lletra
's' pel cap de setmana.
En el enlace
http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra
encontraréis diferentes
actividades para trabajar la lectura y la escritura
en letra minúscula, además de canciones. Hoy
trabajaremos la 'p' y la 's'. Son
actividades muy intiutivas y sencillas, así que los niños/as podrán
hacerlas solos aunque la familia no conozca la lengua catalana.
Tenéis
que ir al enlace
de arriba
y cuando veáis la imagen de un tablón
marrón con la letras, apretad
la letra
'p'.
Haced las actividades y cuando acabéis,
tenéis que elegir algunas palabras que empiezan con la letra 'p' y
escribirlas en el cuaderno.
Después,
tenéis que volver al enlace y hacer lo mismo con la letra
's'.
***Si los niños/as están cansados, mejor hacer solo la letra 'p' y dejar la letra 's'
para el fin de semana.
MATEMÀTIQUES:
Practicar
càlcul mental, demanant als nins/es (oralment) números de
l'1 al 19 +1
Si
ho dominen
i volen seguir, ampliar fins
al 99.
Pero
si els costa molt, escriure
al quadern els nombres fins
al 100,
dibuixant una graella i posant 10 a cada línia. Després, demanar
que assenyalin el nombre....
Practicar càlcul mental, preguntando a los niños/as (oralmente), números del 1 al 19 +1.
Si lo dominan, ampliar hasta el 99.
Pero si les cuesta mucha, escribir en el cuaderno los números hasta el 100, dibujando una tabla y poniendo 10 en cada línia. Después, pedir que señalen el número....
PLÀSTICA:
Aquests dies els podem aprofitar per a que els nins/es aprenguin a
fer feines de la casa, com parar taula, rentar els plats, netetjar
finestres, reconar joguines, possar la rentadora, penjar la roba,
ordenar els armaris, ajudar a cuinar, colaborar en petites
reparacions, … Segur que ho disfruten, i a més aprenen coses tan
importants com a ser conscients dels esforços que fan els membres de
la família, valors com la igualtat de gènere, a ser més
autònoms,...
Avui vos propós algo tan senzill com aprendre a cosir
botons a un troç de tela (esper que disposeu dels materials a ca
vostra).
Estos dias
podemos aprovechar para que los niños/as aprendan a hacer labores
del hogar, como poner la mesa, lavar los platos, limpiar ventanas,
recoger juguetes, poner la lavadora, tender la ropa, ordenar los
armarios, ayudar en la cocina, colaborar en pequeñas
reparaciones,... Seguro que lo disfrutan y además, aprenden cosas
tan importantes como a ser conscientes de los esfuerzos que hacen los
miembros de la familia, valores como la igualdad de género, a ser
más autónomos,...
Hoy os
propongo algo tan sencillo como aprender a coser botones en un
trozo de tela (espero que dispongáis de los materiales en casa).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada