Bon
dia famílies!
Com
estau? Esper que molt bé.
Es dijous passat vos vaig donar una part del material que anirem utilitzant aquest tercer trimestre, ja que sa situació se segueix allargant.
Cada dia, proposaré feinetes al blog i per qualsevol dubte podeu contactar-me per telèfon o e-mail (doremigosch@gmail.com).
Ànims, que ja queda molt poc.
Es dijous passat vos vaig donar una part del material que anirem utilitzant aquest tercer trimestre, ja que sa situació se segueix allargant.
Cada dia, proposaré feinetes al blog i per qualsevol dubte podeu contactar-me per telèfon o e-mail (doremigosch@gmail.com).
Ànims, que ja queda molt poc.
¡Buenos
días familias!
¿Cómo
estáis? Espero que muy bien.
El
jueves pasado os dí una parte del material que vamos a ir utilizando
este tercer trimestre, ya que la situación se sigue alargando.
Cada
día, propondré tareas en el blog y para cualquier duda podéis
contactarme por teléfono o e-mail (doremigosch@gmail.com).
Ánimos,
que ya queda muy poquito.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar (cap de setmana).
3-
Llegir.
4-
Fer una pàgina del llibre de català i llegir en veu alta (també
poden copiar algun fragment al quadern). OPCIONAL.
TAREAS
PARA HACER CADA DÍA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Leer.
4-
Hacer una página del libro de catalán y leer en voz alta (también
pueden copiar algún fragmento en el cuaderno). OPCIONAL.
CATALÀ
o CASTELLÀ:
Llibret d'Entrenament Lector 1,
llegir sa introducció i fer sa pàgina
número 1.
Vos recoman llegir sa poesia dos o tres pics.
----------------------------------------------
Librito de
Entrenamiento Lector 1, leer la introducción y hacer la pàgina
número 1. Os recomiendo leer la poesía dos o tres veces.
CATALÀ:
A
l'enllaç
http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra.
Avui treballarem la 'b'.
Heu
d'anar a l'enllaç
d'adalt, i quan vegeu la
imatge d'un tauló marró
amb les lletres, pitjau
la lletra 'b'.
Feis
les activitats i quan
acabeu, triau i escriviu
al quadern algunes
paraules que comencen amb la lletra 'b' i altres que la tenen enmig.
***Si
no va bé l'enllaç, simplement
heu d'anar a
http://app.ansaperansa.cat
i pitjar al tauló amb lletres que diu 'avui' (a la dreta).
----------------------------------------------
En el enlace
http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra.
Hoy trabajaremos la 'b'.
Tenéis
que ir al enlace
de arriba
y cuando veáis la imagen de un tablón
marrón con la letras, apretad
la letra
'b'.
Cuando
acabéis,
teneis que elegir y escribir en el cuaderno,
algunas palabras que empiezan con la letra 'b'
y otras que la tienen enmedio.
***Si
no va bien el enlac,
simplemente tenéis que ir a
http://app.ansaperansa.cat
y apretar en el tablón con letras que dice 'avui' (a la derecha).
MATEMÀTIQUES:
De
ses activitats que posa a dalt PROBLEMES,
fer de
l'exercici 1 al 7
(ja vos vaig posar en es blog la setmana passada sa primera pàgina,
però podeu tornar a fer-la en aquesta fotocòpia).
Després, al quadern, inventar dos problemes seguint es model i resoldre'ls.
Després, al quadern, inventar dos problemes seguint es model i resoldre'ls.
--------------------------------------------------
De las actividades que pone arriba
PROBLEMES, hacer del ejercicio 1 al 7 (ya os puse en el blog
la semana pasada la primera página, pero podéis volver a hacerla en
esta fotocopia).
Después, en el cuaderno, inventar dos
problemas siguiendo el modelo y resolverlos. Los pueden escribir
tanto en castellano como en catalán.
TRADUCCIÓN DE LOS PROBLEMAS:
1. Me
he comido 3 peras y mi hermano se ha comido 2. ¿Cuantas peras nos
hemos comido entre los dos? Respuesta: Nos hemos comido 5
peras.
2. Tenia
6 perros y 1 se me escapó. ¿Cuantos perros me quedan?
3. Tenia
3 euros y mi abuela me dio 7 más. ¿Cuantos tengo ahora?
4. Tengo 8 cuentos. Ya he leído 4. ¿Cuántos me faltan por leer?
5. Noa me ha dado 5 caramelos y Lucía 4. ¿Cuántos caramelos tengo
ahora?
6. Tenía 10 pelotas y perdí 3. ¿Cuántas tengo ahora?
7. Tengo 2 euros en cada mano. ¿Cuántos euros tengo?
MEDI:
Recordar
i estudiar ses parts d'una planta: arrels,
tija, branca, fulla, flor i fruit.
(Mirar
la imatge d'abaix
i llegir el text de
la dreta).
-------------------------------------------------------
Recordar
y estudiar las partes de una planta: raíces (arrels), tija
(tija), rama (branca), hoja (fulla), flores (flor) y fruto (fruit).
(Mirar
la imagen de abajo y leer el texto de la derecha. (Os
pongo la traducción debajo de la imagen).
PARTES DE UNA PLANTA
- La mayoría de las plantas tienen flores y frutos.
- En el interior del fruto se encuentra la semilla, de donde nace la planta nueva.
- Las hojas salen de las ramas. Son el sitio donde se fabrica el alimento que necesita la planta.
- La tija se encarga de sostener de sostener la planta y de transportar los alimentos.
- Raíces: parte de la planta se encuentra debajo de la tierra.Su función es fijar la planta y absorber agua y minerales del suelo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada