Bon
dia famílies!
Aquí
vos deix les feinetes per avui.
Només
recordar-vos que si teniu qualsevol dubte o suggeriment,
me podeu
telefonar, ecriure un Whatsapp o enviar un e-mail.
Una
aferrada.
¡Buenos
días familias!
Aquí
os dejo las tareas para hoy.
Solo
recordaros que si tenéis cualquier duda o sugerencia,
me podéis
llamar, escribir un Whatsapp o enviar un e-mail.
Un
abrazo.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar.
3-
Llegir.
TAREAS
PARA HACER CADA DÍA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Leer.
CATALÀ
o CASTELLANO:
Librito
d'Entrenament Lector 1,
llegir i fer les pàgines 12 i 13.
----------------------------------------------
Librito de
Entrenamiento Lector 1, leer y hacer las páginas 12 y 13.
ANGLÈS
(http://maurauib.blogspot.com/):
Hi
everyone!
Començam
un nou tema i aquest tracta sobre les diferents parts
d'una
casa, "The house".
1-
Mirar el següent video:
Parts
of a house: https://www.youtube.com/watch?v=IjnlkdZvYTE
2-
Al llibret d'anglès (ACTIVITY BOOK), fer la pàgina 24,
la
qual es tracta d'escriure les paraules en el lloc corresponent.
3- Repetir el vocabulari un parell de vegades.
-----------------------------------
Hi
everyone!
Empezamos un nuevo tema y este trata sobre las diferentes partes
de una casa, "The house".
1-Ver el siguiente vídeo:
Parts
of a house: https://www.youtube.com/watch?v=IjnlkdZvYTE
2- En el librito de inglés (ACTIVITY BOOK), hacer la página 24,
que se trata de escribir las palabras en el lugar correspondiente.
3- Repetir el vocabulario un par de veces.
MATEMÀTIQUES:
1-
Fer una o dues pàgines del
llibret de matemàtiques (Llegir
i entendre els enunciats abans de començar).
2-
De ses activitats que posa a dalt PROBLEMES,
fer de l'exercici 19 al 23.
***Si els nins/es els troben massa difícils, podeu substituir les dades per números més baixos.
***Si els nins/es els troben massa difícils, podeu substituir les dades per números més baixos.
3- Després,
al quadern, inventar
un problema (o més) seguint es model i resoldre'l (en català o
castellà).
--------------------------------------------------
1-
Hacer una o dos páginas del
librito de matemáticas (leer
i entender los enunciados antes de empezar).
2-
De las actividades que pone arriba PROBLEMES, hacer del
ejercicio 19 al 23.
***Si los niños/as los encuentran
demasiado difíciles, podéis substituir los datos por números más
bajos.
3- Después, en el cuaderno,
inventar un problema (o más) siguiendo el modelo y resolverlo (en
castellano o en catalán).
TRADUCCIÓN
DE LOS PROBLEMAS:
19-
En un autobús van 24 personas. Si 11 personas bajan, ¿cuántas
personas hay ahora en el autobús?
20-
Tenía 22 euros y me he comprado una libreta que vale 12 euros.
¿Cuánto dinero me ha sobrado?
21-
Por mi cumpleaños, mi abuela me da 15 euros y mi tía 20. ¿Cuántos
euros tengo ahora en total?
22-
Tenia 10 euros y me compro un reloj que vale 3 euros. ¿Cuántos
euros me quedan?
23-
En un bosque hay 52 pinos y 39 alcinas. ¿Cuántos árboles hay en
total?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada