dimecres, 27 de maig del 2020

3r Trimestre, 6ª setmana. DIMECRES, 27 de Maig de 2020.


Bon dia famílies!

Aquí vos deix les feinetes per avui.
Només recordar-vos que si teniu qualsevol dubte o suggeriment, 
me podeu telefonar, ecriure un Whatsapp o enviar un e-mail.
Una aferrada.

¡Buenos días familias!
Aquí os dejo las tareas para hoy.
Solo recordaros que si tenéis cualquier duda o sugerencia,
 me podéis llamar, escribir un Whatsapp o enviar un e-mail.
Un abrazo.

FEINETES PER FER CADA DIA:
1- Calendari i dir la data (completa i curta).
2- Diari a l'agenda escolar.
3- Llegir.


TAREAS PARA HACER CADA DÍA:
1- Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2- Diario en la agenda escolar.
3- Leer.


CATALÀ o CASTELLANO:


Librito d'Entrenament Lector 1, llegir i fer les pàgines 12 i 13.

----------------------------------------------

Librito de Entrenamiento Lector 1, leer y hacer las páginas 12 y 13.




Hi everyone!

Començam un nou tema i aquest tracta sobre les diferents parts 

d'una casa, "The house".

1- Mirar el següent video:


2- Al llibret d'anglès (ACTIVITY BOOK), fer la pàgina 24, la 

qual es tracta d'escriure les paraules en el lloc corresponent. 

3- Repetir el vocabulari un parell de vegades.



-----------------------------------



Hi everyone!

Empezamos un nuevo tema y este trata sobre las diferentes partes

 de una casa, "The house". 

1-Ver el siguiente vídeo:


2- En el librito de inglés (ACTIVITY BOOK), hacer la página 24, 

que se trata de escribir las palabras en el lugar correspondiente.

3- Repetir el vocabulario un par de veces.

MATEMÀTIQUES:

1- Fer una o dues pàgines del llibret de matemàtiques (Llegir i entendre els enunciats abans de començar).
2- De ses activitats que posa a dalt PROBLEMES, fer de l'exercici 19 al 23.
***Si els nins/es els troben massa difícils, podeu substituir les dades per números més baixos.
3- Després, al quadern, inventar un problema (o més) seguint es model i resoldre'l (en català o castellà).

--------------------------------------------------

1- Hacer una o dos páginas del librito de matemáticas (leer i entender los enunciados antes de empezar).

2- De las actividades que pone arriba PROBLEMES, hacer del ejercicio 19 al 23.
***Si los niños/as los encuentran demasiado difíciles, podéis substituir los datos por números más bajos.
3- Después, en el cuaderno, inventar un problema (o más) siguiendo el modelo y resolverlo (en castellano o en catalán).

TRADUCCIÓN DE LOS PROBLEMAS:
19- En un autobús van 24 personas. Si 11 personas bajan, ¿cuántas personas hay ahora en el autobús?
20- Tenía 22 euros y me he comprado una libreta que vale 12 euros. ¿Cuánto dinero me ha sobrado?
21- Por mi cumpleaños, mi abuela me da 15 euros y mi tía 20. ¿Cuántos euros tengo ahora en total?
22- Tenia 10 euros y me compro un reloj que vale 3 euros. ¿Cuántos euros me quedan?
23- En un bosque hay 52 pinos y 39 alcinas. ¿Cuántos árboles hay en total?




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada