dijous, 14 de maig del 2020

3r Trimestre, 4a setmana, DIJOUS, 14 de Maig de 2020.


Bon dia a totes i tots!

Esper que estigueu molt bé.
Una aferrada forta forta.

¡Buenos días a todas y todos!
Espero que estéis muy bien.
Un abrazo fuerte fuerte.


FEINETES PER FER CADA DIA:
1- Calendari i dir la data (completa i curta).
2- Diari a l'agenda escolar.
3-Llegir.


TAREAS PARA HACER CADA DÍA:
1- Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2- Diario en la agenda escolar.
3- Leer.


CATALÀ O CASTELLANO:

Librito d'Entrenament Lector 1, llegir i fer les pàgines número 6 i 7. Després, corregir amb la família.
----------------------------------------------

Librito de Entrenamiento Lector 1, leer y hacer las páginas número 6 y 7. Después, corregir con la familia.



VALORS i/o RELIGIÓ:

VALORS:
1.Veure un curtmetratge que ens xerra de la GENEROSITAT, de l'important i el necessari que és compartir i donar als altres. El protagonista del vídeo personifica a la perfecció valors com l'altruisme o la solidaritat. .2. Després de veure la història, dedicau un temps a xerrar en família sobre aquests tema. Podeu fer preguntes tipo:
Què passa en aquesta història?
Hi ha qualque problema? Quin?
¿Com se soluciona?
¿Se sembla a qualque situació de sa nostra vida o de sa vida d'uns altres, o a alguna situació que hàgis vist als dibuixos animats?
¿Tu que faries, què penses, què sents....?
...
Després, si els ve de gust, poden fer un dibuix al quadern posant de títol GENEROSITAT.

-------------------
1. Ver un cortometraje que nos habla de la GENEROSIDAD, de lo importante y lo necesario que es compartir y dar a los demás. El protagonista del vídeo personifica a la perfección valores como el altruismo o la solidaridad.

2. Después de ver la historia, dedicad un tiempo a hablar en familia sobre estos temas. Podéis hacerles preguntas tipo:
¿Qué pasa en esta historia?
¿Hay algún problema? ¿Cuál?
¿Cómo se soluciona?
¿Se parece a alguna situación de nuestra vida o de la vida de otros, o algo que hayamos visto en unos dibujos?
¿Tú que harías, qué piensas, qué sientes....?
...
Luego, si les apetece, pueden hacer un dibujo en el cuaderno poniendo de título GENEROSIDAD.



RELIGIÓ:

Avui vos he preparat un vídeo i que contesteu unes preguntes. Aquí teniu l’enllaç del video:
Preguntes:
Quins animals surten?
De quin color és cada un?
Què va passar quan se varen juntar tots els colors?

Enviau les vostres respostes a: pepferriol33@gmail.com
---------

http://ceipmestreperegarau.com/2020/05/09/religio-tasca-11-15-de-maig/

Hoy os he preparado un
vídeo y que contestéis unas preguntas. Aquí tenéis el enlace del video:
https://www.youtube.com/watch?v=ixpemylmwxs

Preguntas:
¿Qué animales salen?
¿De qué color es cada uno?
¿Qué pasó cuando se juntan todos los colores?

Enviad vuestras respuestas a: 
pepferriol33@gmail.com

MATEMÀTIQUES:

1- Fer la fotocòpia de restes que es titula ¿Cuanto me falta para tener...? (Als nins/es que vos vaig posar dues fotocòpies, fer les dues).
Quan acabeu, si als nins/es els ve de gust, podeu continuar treballant les restes amb objectes, com pedretes, ciurons,...

2- Podeu anar fent el llibret de matemàtiques (de color blau) segons vos faci ganes.
És molt important llegir bé els enunciats, fixar-mos als exemples i pensar cóm ho hem de fer... abans de començar.
***Si teniu dubtes, me podeu demanar per Whatsapp.
---------------

1- Hacer la fotocopia de restas que se titula ¿Cuanto me falta para tener...?
Cuando acabéis, si a los niños/as les apetece, podéis seguir trabajando las restas con objetos como piedrecitas, garbanzos,...

2- Podéis ir haciendo el librito de matemáticas (de color azul) según os apetezca.
Es muy importante leer bien los enunciados, fijarnos en los ejemplos y pensar cómo tenemos que hacerlo...antes de empezar.
***Si tenéis dudas, podéis preguntarme por Whatsapp.


EDUCACIÓ FÍSICA:

Vos deix l'enllaç a les propostes que ha penjat el mestre d'EF a la web de l'escola:

----------------------

Os dejo el enlace a las propuestas que ha colgado el maestro de EF en la web de la escuela:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada