Bon
dia a totes i tots!
Esper
que estigueu molt bé.
Una
aferrada forta forta.
¡Buenos
días a todas y todos!
Espero
que estéis muy bien.
Un
abrazo fuerte fuerte.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar.
3-Llegir.
TAREAS
PARA HACER CADA DÍA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Leer.
CATALÀ
O CASTELLANO:
Librito
d'Entrenament Lector 1,
llegir i fer les pàgines número 6 i
7. Després,
corregir amb la família.
----------------------------------------------
Librito
de Entrenamiento Lector 1, leer y hacer las páginas número 6
y 7. Después, corregir con la familia.
VALORS
i/o RELIGIÓ:
VALORS:
|
1.Veure
un curtmetratge
que ens xerra de la GENEROSITAT,
de
l'important i el necessari que és compartir i donar als altres.
El protagonista del vídeo personifica a la perfecció valors com
l'altruisme
o la solidaritat.
.2.
Després de veure la història,
dedicau un temps a xerrar en família sobre aquests tema. Podeu
fer preguntes tipo:
Què passa en aquesta història? Hi ha qualque problema? Quin? ¿Com se soluciona? ¿Se sembla a qualque situació de sa nostra vida o de sa vida d'uns altres, o a alguna situació que hàgis vist als dibuixos animats? ¿Tu que faries, què penses, què sents....? ... Després, si els ve de gust, poden fer un dibuix al quadern posant de títol GENEROSITAT.
-------------------
1.
Ver un cortometraje que nos habla de la GENEROSIDAD,
de lo importante y lo necesario que es compartir y dar a los
demás. El protagonista del vídeo personifica a la perfección
valores como el altruismo
o la solidaridad.
2.
Después de ver la historia, dedicad un tiempo a hablar en
familia sobre estos temas. Podéis hacerles preguntas tipo:
¿Qué
pasa en esta historia?
¿Hay
algún problema? ¿Cuál?
¿Cómo
se soluciona?
¿Se
parece a alguna situación de nuestra vida o de la vida de otros,
o algo que hayamos visto en unos dibujos?
¿Tú
que harías, qué piensas, qué sientes....?
...
Luego,
si les apetece, pueden hacer un dibujo en el cuaderno poniendo de
título GENEROSIDAD.
|
RELIGIÓ:
|
Avui
vos he preparat un vídeo i que contesteu unes preguntes.
Aquí teniu l’enllaç del video:
Preguntes:
Quins animals surten? De quin color és cada un? Què va passar quan se varen juntar tots els colors?
Enviau
les vostres respostes a: pepferriol33@gmail.com
---------
http://ceipmestreperegarau.com/2020/05/09/religio-tasca-11-15-de-maig/ Hoy os he preparado un vídeo y que contestéis unas preguntas. Aquí tenéis el enlace del video: https://www.youtube.com/watch?v=ixpemylmwxs Preguntas: ¿Qué animales salen? ¿De qué color es cada uno? ¿Qué pasó cuando se juntan todos los colores? Enviad vuestras respuestas a: pepferriol33@gmail.com |
MATEMÀTIQUES:
1-
Fer la fotocòpia de
restes que es titula ¿Cuanto
me falta para tener...? (Als
nins/es que vos vaig posar dues fotocòpies, fer les dues).
Quan acabeu, si als nins/es els ve de gust, podeu continuar treballant les restes amb objectes, com pedretes, ciurons,...
Quan acabeu, si als nins/es els ve de gust, podeu continuar treballant les restes amb objectes, com pedretes, ciurons,...
2-
Podeu
anar fent el llibret
de matemàtiques
(de color blau) segons vos faci ganes.
És
molt important llegir bé els enunciats, fixar-mos als
exemples i pensar cóm ho hem de fer... abans de començar.
***Si
teniu dubtes, me podeu demanar per Whatsapp.
---------------
1-
Hacer la fotocopia de restas que se titula ¿Cuanto me
falta para tener...?
Cuando
acabéis, si a los niños/as les apetece, podéis seguir trabajando
las restas con objetos como piedrecitas, garbanzos,...
2-
Podéis
ir haciendo el librito
de matemáticas
(de color azul) según os apetezca.
Es
muy importante leer bien los enunciados, fijarnos en los
ejemplos y pensar cómo tenemos que hacerlo...antes de empezar.
***Si
tenéis dudas, podéis preguntarme por Whatsapp.
EDUCACIÓ FÍSICA:
Vos
deix l'enllaç a les propostes que ha penjat el mestre d'EF a la web
de l'escola:
----------------------
Os
dejo el enlace a las propuestas que ha colgado el maestro de EF en la
web de la escuela:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada