dijous, 7 de maig del 2020

3r Trimestre, 3ª setmana, DIJOUS, 7 de Maig de 2020.


Bon dia a totes i tots!
Esper que estigueu bé...ya queda molt poc.
Recordau que demà i dilluns no hi ha escola. Aprofitau per descansar un poc i fer altres coses.
Vos enyor moltíssim.
Una aferrada forta forta.

¡Buenos días a todas y todos!
Espero que estéis bien...ya queda muy poquito.
Recordad que mañana y el lunes no hay escuela. Aprovechad para descansar un poco y hacer otras cosas.
Os echo muchísimo de menos.
Un abrazo fuerte fuerte.


FEINETES PER FER CADA DIA:
1- Calendari i dir la data (completa i curta).
2- Diari a l'agenda escolar.
3-Llegir.


TAREAS PARA HACER CADA DÍA:
1- Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2- Diario en la agenda escolar.
3- Leer.


CATALÀ O CASTELLANO:

Librito d'Entrenament Lector 1, llegir en veu alta i fer tot sols (si és possible) les pàgines número 2 i 3. Després, corregir amb la família.
----------------------------------------------

Librito de Entrenamiento Lector 1, leer en voz alta y hacer solos (si es posible) las páginas número 2 y 3. Después, corregir con la familia.



VALORS i/o RELIGIÓ:



Valors:
Religió:
1.Veure un curtmetratge que ens xerra de la VALENTIA, de ses pors i sobre com atrevir-mos a vèncer-los. Mos permet reflexionar sobre es temors que, a vegades, apareixen a sa nostra vida i mos anima superar-los .2. Després de veure la història, dedicau un temps a xerrar en família sobre aquests temes. Podeu fer preguntes tipo:
¿Què passa en aquesta història?
¿Quin és es problema?
¿Com se soluciona?
¿Se sembla a qualque situació de sa nostra vida o de sa vida d'uns altres, o a alguna situació que hàgis vist als dibuixos animats?
¿Tu que faries, què penses, què sents....?
...
Després, si els ve de gust, poden fer un dibuix al quadern posant de títol VALENTIA.

-------------------
1. Ver un cortometraje que nos habla de la VALENTÍA, de los miedos y sobre cómo atrevernos a vencerlos. Nos permite reflexionar sobre los temores que, a veces, aparecen en nuestra vida y nos anima a superarlos.
2. Después de ver la historia, dedicad un tiempo a hablar en familia sobre estos temas. Podéis hacerles preguntas tipo:
¿Qué pasa en esta historia?
¿Cual es el problema?
¿Cómo se soluciona?
¿Se parece a alguna situación de nuestra vida o de la vida de otros, o algo que hayamos visto en unos dibujos?
¿Tú que harías, qué piensas, qué sientes....?
...
Luego, si les apetece, pueden hacer un dibujo en el cuaderno poniendo de título VALENTÍA.
*Escriu les festes de la teva localitat que coneixes. Explica breument a quines has participat.
Mestre: Pep Ferriol
Li podeu enviar una foto de la feina a:
pepferriol33@gmail.com

---------

*Escribe las fiestas de tu localidad que conoces. Explica brevemente en las que has participado.
Mestre: Pep Ferriol
Le podéis enviar una foto de los deberes a:
pepferriol33@gmail.com








http://ceipmestreperegarau.com/2020/05/04/tasques-de-religio-setmana-del-4-al-8-de-maig/


MATEMÀTIQUES:

1. Tornar a recordar què són ses unitats (1-2-3-4-5-6-7-8-9) i ses desenes (quan agrupam de 10 en 10....10-20-30-40-50-60-70-80-90).
2. Demanar
que diguin ses desenes del 10 al 90 i a s'enrevés.
3. Després, al quadern
, escriure un damunt l'altre els números (dictant-los als nins i nines):
12, 49, 31, 18, 85, 26, 90, 54, 77 i 63.
4. Darrera cada número posar un signe d'igual (=) i escriure cuantes desenes i cuantes unitats té cada número. Així → 12 = 1D i 2U.
5. Finalment, davall els números, ordenar-los de menor a major, separats per el signe 'menor que': (<). Així → 12 < 26 < 31 < ...

------------------------

1. Volver a recordar qué son las unidades (1-2-3-4-5-6-7-8-9) y las decenas (cuando agrupamos de 10 en 10....10-20-30-40-50-60-70-80-90).
2. Pedirles que digan las decenas del 10 al 90 y al revés.
3. Después, en el cuaderno, escribir uno encima de otro los números (dictándolos a los niños y niñas):
12, 49, 31, 18, 85, 26, 90, 54, 77 i 63 .
4. Detrás de cada número poner un signo de igual (=) y escribir cuántas decenas y cuántas unidades tiene cada número. Así → 12 = 1D i 2U.
5. Finalmente, debajo de los número, ordenarlos de menor a mayor, separados por el signo 'menor que' : (<). Así → 12 < 26 < 31 < ...


EDUCACIÓ FÍSICA:

Vos deix l'enllaç a les propostes que ha penjat el mestre d'EF a la web de l'escola:

----------------------

Os dejo el enlace a las propuestas que ha colgado el maestro de EF en la web de la escuela:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada