Bon
dia a totes i tots!
Esper
que estigueu bé...ya queda molt poc.
Recordau
que demà i dilluns no hi ha escola. Aprofitau per descansar un poc i
fer altres coses.
Vos
enyor moltíssim.
Una
aferrada forta forta.
¡Buenos
días a todas y todos!
Espero
que estéis bien...ya queda muy poquito.
Recordad
que mañana y el lunes no hay escuela. Aprovechad para descansar un
poco y hacer otras cosas.
Os
echo muchísimo de menos.
Un
abrazo fuerte fuerte.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar.
3-Llegir.
TAREAS
PARA HACER CADA DÍA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Leer.
CATALÀ
O CASTELLANO:
Librito
d'Entrenament Lector 1,
llegir en veu alta i fer tot sols (si és possible) les pàgines
número 2 i 3.
Després, corregir amb la família.
----------------------------------------------
Librito
de Entrenamiento Lector 1, leer en voz alta y hacer solos (si es
posible) las páginas número 2 y 3. Después, corregir con la
familia.
VALORS
i/o RELIGIÓ:
Valors:
|
Religió:
|
1.Veure
un curtmetratge
que ens xerra de la VALENTIA,
de
ses
pors i sobre com atrevir-mos a vèncer-los. Mos permet reflexionar
sobre es temors que, a vegades, apareixen a sa nostra vida i mos
anima superar-los
.2.
Després de veure la història,
dedicau un temps a xerrar en família sobre aquests temes. Podeu
fer preguntes tipo:
¿Què passa en aquesta història? ¿Quin és es problema? ¿Com se soluciona? ¿Se sembla a qualque situació de sa nostra vida o de sa vida d'uns altres, o a alguna situació que hàgis vist als dibuixos animats? ¿Tu que faries, què penses, què sents....? ... Després, si els ve de gust, poden fer un dibuix al quadern posant de títol VALENTIA.
-------------------
1.
Ver un cortometraje que nos habla de la VALENTÍA, de
los miedos y sobre cómo atrevernos a vencerlos. Nos permite
reflexionar sobre los temores que, a veces, aparecen en nuestra
vida y nos anima a superarlos.
2.
Después de ver la historia, dedicad un tiempo a hablar en
familia sobre estos temas. Podéis hacerles preguntas tipo:
¿Qué
pasa en esta historia?
¿Cual
es el problema?
¿Cómo
se soluciona?
¿Se
parece a alguna situación de nuestra vida o de la vida de otros,
o algo que hayamos visto en unos dibujos?
¿Tú
que harías, qué piensas, qué sientes....?
...
Luego,
si les apetece, pueden hacer un dibujo en el cuaderno poniendo de
título VALENTÍA.
|
*Escriu
les festes de la teva localitat que coneixes. Explica breument a
quines has participat.
Mestre:
Pep Ferriol
Li
podeu enviar una foto de la feina a:pepferriol33@gmail.com
---------
*Escribe
las fiestas de tu localidad que conoces. Explica brevemente en las
que has participado.
Mestre:
Pep Ferriol
Le
podéis enviar una foto de los deberes a:
pepferriol33@gmail.com |
MATEMÀTIQUES:
1.
Tornar a recordar què són ses
unitats
(1-2-3-4-5-6-7-8-9) i ses desenes
(quan agrupam de 10 en 10....10-20-30-40-50-60-70-80-90).
2. Demanar que diguin ses desenes del 10 al 90 i a s'enrevés.
3. Després, al quadern, escriure un damunt l'altre els números (dictant-los als nins i nines):
2. Demanar que diguin ses desenes del 10 al 90 i a s'enrevés.
3. Després, al quadern, escriure un damunt l'altre els números (dictant-los als nins i nines):
12,
49, 31, 18, 85, 26, 90, 54, 77 i 63.
4.
Darrera cada número posar un
signe d'igual (=) i
escriure cuantes desenes i cuantes unitats
té cada número. Així → 12 = 1D i 2U.
5.
Finalment, davall els números,
ordenar-los de menor a major,
separats per el signe 'menor que': (<). Així → 12 < 26 <
31 < ...
------------------------
1.
Volver a recordar qué son las unidades
(1-2-3-4-5-6-7-8-9) y las decenas (cuando agrupamos de 10 en
10....10-20-30-40-50-60-70-80-90).
2. Pedirles que digan las decenas del 10 al 90 y al revés.
3. Después, en el cuaderno, escribir uno encima de otro los números (dictándolos a los niños y niñas): 12, 49, 31, 18, 85, 26, 90, 54, 77 i 63 .
2. Pedirles que digan las decenas del 10 al 90 y al revés.
3. Después, en el cuaderno, escribir uno encima de otro los números (dictándolos a los niños y niñas): 12, 49, 31, 18, 85, 26, 90, 54, 77 i 63 .
4.
Detrás de cada número poner un signo de igual (=) y
escribir cuántas decenas y cuántas unidades tiene cada
número. Así → 12 = 1D i 2U.
5.
Finalmente, debajo de los número, ordenarlos de menor a mayor,
separados por el signo 'menor que' : (<). Así → 12 < 26 <
31 < ...
EDUCACIÓ FÍSICA:
Vos
deix l'enllaç a les propostes que ha penjat el mestre d'EF a la web
de l'escola:
----------------------
Os
dejo el enlace a las propuestas que ha colgado el maestro de EF en la
web de la escuela:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada