Bon
dia a tothom!
Un
dia més que és un dia manco per tornar a sa 'normalitat'.
Una besada.
Una besada.
¡Buenos
días a todos!
Un
día más que es un día menos para volver a la "normalidad".
Un
beso.
FEINETES
PER FER CADA DIA:
1-
Calendari i dir la data (completa i curta).
2-
Diari a l'agenda escolar.
3-
Llegir.
TAREAS
PARA HACER CADA DÍA:
1-
Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2-
Diario en la agenda escolar.
3-
Leer.
MEDI I MATEMÀTIQUES:
Avui
començam el tema de EL RELLOTGE I LES HORES EN PUNT.
1-
Mirar i llegir aquest document que explica les hores, al segúent
enllaç:
2-
Veure el següent video a Youtube:
3-
Potser ara sembla tot un poc complicat, pero anem a construir
un rellotge per veure-ho més clar.
Podeu
mirar un exemple al següent enllaç:
https://www.mamadeteo.com/blog/2020/2/9/reloj-para-recortar-y-ver-la-hora
, abaix, pitjant on posa “descargar archivos del reloj”.
INSTRUCCIONS:
Amb cartró reciclat o cartolina, dibuixam i retallam un cercle i
dues busques, una llarga i una altra curta. Dins del cercle hem de
dibuixar un cercle un poc més petit. Damunt aquest cercle que hem
dibuixat, marquem les 12 hores. Defora escriurem els minuts i de
dins les hores. La busca curta la pintam d'un color i del mateix
pintam les hores. La busca llarga la pintam d'un altre color, i amb
el mateix escrivim els minuts al cercle exterior.
***Si
teniu impresora a casa, podeu imprimir el document i aferrar-lo al
cartró o la cartolina.
*El
rellotge és
un instruments que
mesura el temps.
*Hi
ha diferents tipus
de rellotge: antigament
s'utilitzaven els rellotges de sol i d'arena, però
actualment utilitzam els rellotges analògics i digitals.
*Als
rellotges analògics, que són
els que
tenen dues
busques,
la curta indica les hores,
i la llarga marca els minuts.
4-
Ara ja podem fer la fotocòpia que diu “FITXA 4. Les
hores en punt”, les dues cares.
-------------------------
Hoy
empezamos el tema de EL RELOJ Y LAS HORAS EN PUNTO.
1- Mirar y leer este documento que explica las horas, en el siguiente enlace:https://pt.slideshare.net/ateloiv07/les-hores-a-cicle-inicial-54763719/10
2- Ver el siguiente video a Youtube:https://www.youtube.com/watch?v=eu1ks4yexgw
3- Quizás ahora parece un poco complicado, pero vamos a construir un reloj para verlo más claro.
Con cartón reciclado o cartulina, dibujamos y recortamos un círculo y dos agujas, una larga y otra corta.
1- Mirar y leer este documento que explica las horas, en el siguiente enlace:https://pt.slideshare.net/ateloiv07/les-hores-a-cicle-inicial-54763719/10
2- Ver el siguiente video a Youtube:https://www.youtube.com/watch?v=eu1ks4yexgw
3- Quizás ahora parece un poco complicado, pero vamos a construir un reloj para verlo más claro.
Con cartón reciclado o cartulina, dibujamos y recortamos un círculo y dos agujas, una larga y otra corta.
Podeis
mirar un ejemplo en el siguiente enlace:
https://www.mamadeteo.com/blog/2020/2/9/reloj-para-recortar-y-ver-la-hora
, abajo, apretando donde pone “descargar archivos del reloj”.
INSTRUCCIONES:
Dentro del círculo
tenemos que dibujar un círculo un poco más pequeño. Encima del
círculo que hemos dibujado, marcamos las 12 horas. Fuera
escribiremos los minutos y de dentro de las horas.
La
aguja corta la pintamos de un color y del mismo pintamos las horas.
La aguja larga la pintamos de otro color, y con el mismo escribimos
los minutos en el círculo exterior.
**Si tenéis impresora a casa, podéis imprimir el documento y pegarlo al cartón o la cartulina.
Después de hacer nuestro reloj,
básicas:**Si tenéis impresora a casa, podéis imprimir el documento y pegarlo al cartón o la cartulina.
Después de hacer nuestro reloj,
*El reloj es un instrumentos que mide el tiempo.
*Hay diferentes tipos de reloj: antiguamente se utilizaban los relojes de sol y de arena, pero actualmente utilizamos los relojes analógicos y digitales.
*En los relojes analógicos, que son los que tienen dos agujas, la corta indica las horas, y la larga marca los minutos.
4- Ahora ya podemos hacer la fotocopia que dice “FICHA 4. Las horas en punto”, las dos caras.
Vos
deix un joc d'eco rítmic.
Heu de repetir el ritme que fa el senyor del video. Escoltau bé
perquè després de fer el ritme hi ha un buit per a que vosaltres ho
repetiu..
A
més, fixau-vos amb els plats i les patates, doncs és la vostra
partitura! El plat buit significa silenci i cada patata, una
mamballeta.
---------------------------
Os dejo un juego de eco rítmico. Tenéis que repetir el ritmo que hace el señor del vídeo. Escuchad bien porque después de hacer el ritmo hay un vacío para que vosotros lo repitáis...
Además,
fijaros en los platos y las patatas... es vuestra partitura! El plato
vacío significa silencio y cada patata, una palmada.
CATALÀ:
A
l'enllaç
http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra.
Avui treballarem la 'f'.
Heu
d'anar a l'enllaç
d'adalt, i quan vegeu la
imatge d'un tauló marró
amb les lletres, pitjau
la lletra 'f'.
Feis
les activitats i quan
acabeu, triau i escriviu
al quadern algunes
paraules amb la lletra 'f'.
***Si
no va bé l'enllaç, simplement
heu d'anar a
http://app.ansaperansa.cat
i pitjar al tauló amb lletres que diu 'avui' (a la dreta).
--------------------------------
En el enlace
http://app.ansaperansa.cat/exercicis/avuilalletra.
Hoy trabajaremos la 'f'.
Tenéis
que ir al enlace
de arriba
y cuando veáis la imagen de un tablón
marrón con la letras, apretad
la letra
'f'.
Cuando
acabéis,
teneis que elegir y escribir en el cuaderno,
algunas palabras que tengan la letra 'f''.
***Si
no va bien el enlace,
simplemente tenéis que ir a
http://app.ansaperansa.cat
y apretar en el tablón con letras que dice 'avui' (a la derecha).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada