dimarts, 17 de març del 2020

DIA 2

DIMARTS, 17 DE MARÇ DE 2020.

CATALÀ: 
A l'agenda de l'escola, cercar la data d'avui (17 de Març) i escrire com estic avui (content, trist, enfadat, tranquil,...) i perquè.
Per exemple: Avui estic content perquè jugaré amb els meus pares.

Escriure al quadern (me vaig oblidar de repartir els quaderns de classe, però ho poden fer a la part de darrera dels quaderns d'anglès o a un altre quadern que tingueu a casa), una llista de mínim 10 noms d'animals (afegir els que vulguin). Recordau posar la data i el títol (LLISTA D'ANIMALS).
Per exemple: ca, ocell, moix, peix, tortuga, hipopòtam, elefant, ovella, cangur, ós panda, lleó, tigre, ...


En la agenda de la escuela, buscar la fecha de hoy (17 de Marzo) y escribir cómo estoy hoy (contento, triste, enfadado, tranquilo,...) y porqué.
Por ejemplo: Avui estic content perquè jugaré amb els meus pares.

Escribir en el cuaderno (se me olvidó repartir los cuadernos de clase, pero lo pueden hacer en la parte de atrás del cuaderno de inglés o en otro cuaderno que tengáis en casa) una lista de mínimo 10 animales en catalán (añadir los que quieran). Recordad poner la fecha y el título (LLISTA D'ANIMALS).

Por ejemplo: ca, ocell, moix, peix, tortuga, hipopòtam, elefant, ovella, cangur, ós panda, lleó, tigre, ...



MEDI:
Repasar les estacions de l'any en castellà i català (important: ordenades).
Hivern --> Primavera --> Estiu --> Tardor
Invierno --> Primavera --> Verano --> Otoño
Xerrar de quin temps fa a cada estació, quines festes celebram, si tenim escola, les vacances, què menjam,...


Repasar las estaciones del año en castellano y catalán (importante: ordenadas).
Hivern --> Primavera --> Estiu --> Tardor
Invierno --> Primavera --> Verano --> Otoño
Hablar de qué tiempo hace en cada estación, qué fiestas celebramos, si vamos al cole, las vacaciones, qué comemos,...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada