dimecres, 25 de març del 2020

DIA 10


DIMECRES, 25 DE MARÇ DE 2020.
CATALÀ:

1-A l'agenda escolar, en la data d'avui (25 de Març), escriure com estic, com me sent, què pens....

1-En la agenda escolar, en la fecha de hoy (25 de Marzo), escribir cómo estoy, cómo me siento, qué pienso.... (en catalán).


2-Al quadern, escriure la data completa (Dimecres, 25 de Març de 2020) i el títol: ENDEVINALLES. Llegir les endevinalles d'abaix, pensar i escriure les solucions. Una pista: totes són d'animals.

Del meu vestit es vesteixen;
també sóc bo per menjar
i xics i grans em passegen
per la muntanya i el pla.
No és un bou i porta banyes.
No és un paraigües i surt quan plou.
Arrossega ca seva,
per amunt i per avall.
i no la perd mai.
M’arrossego com un cuc
fins que em fico dins un sac;
quan el sac em ve petit,
cap enlaire i a volar.
Mig groga i mig negra,
vaig de flor en flor;
si molt em molestes
et clavo un fibló.

2- En el cuaderno, escribir la fecha completa (Dimecres, 25 de Març de 2020) y el título: ENDEVINALLES. Lee las adivinanzas de abajo, pensar y escribir las soluciones.
Una pista: todas son de animales. (El viernes las corregiremos).

Del meu vestit es vesteixen;
també sóc bo per menjar
i xics i grans em passegen
per la muntanya i el pla.
No és un bou i porta banyes.
No és un paraigües i surt quan plou.
Arrossega ca seva,
per amunt i per avall.
i no la perd mai.
M’arrossego com un cuc
fins que em fico dins un sac;
quan el sac em ve petit,
cap enlaire i a volar.
Mig groga i mig negra,
vaig de flor en flor;
si molt em molestes
et clavo un fibló.


3-Inventar una endevinalla damunt un altre animal, escriure-la al quadern i fer un dibuix.

3-Inventar una adivinanza sobre otro animal, escribirla en el cuaderno y hacer un dibujo.


ENGLISH:

Revisar el vocabulari del menjar (FOOD) i del tema anterior (THE BODY), demanant als nins/es per a que ho diguin en anglès. Ho trobareu al llibre d'anglès.

Revisar el vocabulario de la comida (FOOD) y del tema anterior (THE BODY), pidiendo a los niños/as para que lo digan en inglés. Lo encontraréis en el libro de inglés.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada