dijous, 19 de març del 2020

DIA 4

DIJOUS, 19 DE MARÇ DE 2020.

Bon dia famílies, nins i nines! 
Esper que vos estigui anant bé fer les feinetes que vos vaig enviant.
Depenent de la vostra situació personal, som conscient de que poden semblar moltes o poques, fàcils o un poc difícils,... és complicat pensar en feinetes sense poder fer classe. Per favor, si teniu cap dubte o sugerència, recordau contactar amb jo a través del formulari de contacte d'abaix de la página del blog (i en cas de no poder fer-ho pel blog o via e-mail, podeu utilitzar el Whatsapp). 
Si algú vol fer una tutoria més personal, avisau-me i organitzem una via telefónica ;)
Estic aquí per tots vosaltres. 
Una abraçada.


 ¡Buenos días familias, niños y niñas! 
Espero que os esté yendo bien hacer las actividades que os voy enviando.
Dependiendo de vuestra situación personal, soy consciente de que pueden parecer muchas o pocas, fáciles o un poco difíciles,... es complicado pensar en actividades sin poder hacer clase. Por favor, si tenéis alguna duda o sugerencia, recordad contactar conmigo a  través del formulari de contacte de abajo de la página del blog (y en caso de no poder hacerlo por el blog o vía e-mail, podéis utilizar el Whatsapp). 
Si alguien quiere hacer una tutoría más personal, avisadme y organizamos una vía telefónica ;)
Estoy aquí para todos vosotros. 
Un abrazo.


MEDI:

Al quadern, dibuixar un peix, una abella i un llop. Amb fletxes, posar les parts dels seus cossos (podeu afegir tantes com volgueu):

PEIX: cap, ull, boca, coa, escates, aletes.
ABELLA: cap, ales, antenes, potes, ull.
LLOP: morro, orelles, ull, boca, coa, potes, esquena, panxa.


En el cuaderno, dibujar un pez, una abeja y un lobo. Con flechas, poner las partes de sus cuerpos (podéis añadir tantas como queráis):

PEIX: cap, ull, boca, coa, escates (escamas), aletes.
ABELLA: cap, ales, antenes, potes, ull.
LLOP: morro, orelles, ull, boca, coa, potes, esquena, panxa.


CATALÀ:

També al quadern, devall els dibuixos de medi, escriure damunt els animals: com són (color, tamany,...), poden fer (còrrer, nedar, volar...),  què menjen (pol.len, altres animals més petits...).

También en el cuaderno, debajo de los dibujos de medi, escribir en catalán sobre los animales: cómo son (color, tamany,...), qué pueden hacer (còrrer, nedar, volar...), qué comen (pol.len, altres animals més petits...).


ENGLISH:

Repassar el vocabulari del menjar (FOOD picture dictionary).

Repasar el vocabulario de la comida(FOOD picture dictionary).

2 comentaris:

  1. Hola Noemi, som na Joana. Mama de n'Aina. De moment ho duim molt bé. Ses teves explicacions són molt clares i anam seguint les instruccions. Una aferrada. Cuidet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé! Moltes gràcies pel feedback. Si necessitau qualsevol cosa estic aquí.
      Una aferrada per voltros també ;)

      Elimina