dimarts, 2 de juny del 2020

3r Trimestre, 7ª setmana. DIMARTS, 2 de Juny de 2020.


Bon dia famílies!
Com estau? Esper que molt bé.
Avui vos donaré fotocòpies noves. Recordau dur-me les que tengueu fetes.
Potser pensareu que són moltes pel que queda de curs, però no vos preocupeu. Anau al ritme fent poc a poquet, respectant el ritme dels infants. Segurament vos quedaran algunes coses per fer durant l'estiu.
Fins després!

Buenos días familias!
¿Cómo estáis? Espero que muy bien.
Hoy os daré fotocopias nuevas.Recordad traerme las que tengáis hechas.
Puede que veáis que son muchas para lo que queda de curso, pero no os preocupéis. Id haciendo poco a poco, respetando el ritmo de los niños/as. Seguramente os quedarán algunas cosas para hacer durante el verano.
¡Hasta luego!



FEINETES PER FER CADA DIA:
1- Calendari i dir la data (completa i curta).
2- Diari a l'agenda escolar (cap de setmana).
3- Llegir.


TAREAS PARA HACER CADA DÍA:
1- Calendario y decir la fecha (completa y corta).
2- Diario en la agenda escolar.
3- Leer.


CASTELLANO Y MEDIO:

Mirar el vídeo del enlace y hablar sobre lo que nos cuentan Timón y Pumba:

Pensar en Verde | Timón & Pumba I Listo y Seguro:


MEDI

Fer la proposta que hem preparat a nivell de centre pel dia del medi ambient i enviar-me una foto al Whatsapp (teniu fins dijous 4 de Juny).

------------------------------------------

Hacer la propuesta que hemos preparado a nivel de centro para el día del medio ambiente y enviarme una foto al Whatsapp (tenéis hasta el jueves, 4 de Junio).



Hi everyone!
Seguim amb un nou tema i aquest tracta sobre gran i petit "BIG/SMALL".

1. Escoltar les següents cançons:

Open shut them: https://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y

The opposite actions and dance song: https://www.youtube.com/watch?v=5kFU__btMG4
2. Al llibret d'angès (ACTIVITY BOOK), fer la pàgina 30 per posar en pràctica el vocabulari dels contraris.
***Pensau que el vocabulari que apareix no està escrit, l'heu de posar vosaltres. Si teniu dubtes, podeu cercar aquestes paraules en el mateix activity book en pàgines anteriors que si apareix, o buscar-les en un diccionari.

------------------------

Hi everyone!
Seguimos con un nuevo tema y este trata sobre grande y pequeño "BIG / SMALL".

1. Escuchar las siguientes canciones:

Open shut them: https://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y

The opposite actions and dance song: https://www.youtube.com/watch?v=5kFU__btMG4

2. En el libro de inglés (ACTIVITY BOOK), hacer la página 30 para poner en práctica el vocabulario de los contrarios.
*** Pensad que el vocabulario que aparece no está escrito, lo tenéis que poner vosotros. Si tenéis dudas, podéis buscar estas palabras en el mismo activity book en páginas anteriores por si aparece, o buscarlas en un diccionario.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada